over kaartverkoop over kaartverkoop

De kassa van MartiniPlaza is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Op voorstellingsdagen is de kassa geopend vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling.
U kunt telefonisch kaarten reserveren via de reserveerlijn.
(maandag tot en met vrijdag van 13.00 - 17.00 uur).

kaarten thuis printen

Wanneer u de kaarten reserveert via onze website, heeft u de keuze de kaarten direct te betalen via iDeal en de kaarten thuis te printen. U komt met het geprinte a4-tje naar MartiniPlaza waar de code door de kaartcontroleurs wordt gescand. Wanneer u niet kiest voor printen, dient u de kaarten zelf af te halen of u laat ze thuissturen.

afhalen kaarten

U dient uw kaarten binnen twee weken na uw reservering af te halen bij de kassa vanMartiniplaza, of het verschuldigde bedrag (inclusief € 3,50 verzendkosten per bestelling) over te maken op de Rabobankrekening: NL 66 RABO 0379116286 t.n.v. MartiniPlaza, onder vermelding van uw klantnummer en/of betalingskenmerk. De kaarten worden u na ontvangst van het totaalbedrag toegezonden. Na een termijn van 2 weken vervalt uw reservering.
De BIC-code, om vanuit het buitenland geld over te maken, is RABONL2U

kaarten thuisgestuurd krijgen

Indien u niet in de gelegenheid bent de kaarten af te halen bij de kassa, kunnen wij u de kaarten toesturen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken op rekeningnummer NL66RABO0379116286 t.n.v. MartiniPlaza, onder vermelding van uw klantnummer en/of betalingskenmerk. De kaarten worden u na ontvangst van het totaalbedrag toegezonden. Na een termijn van 2 weken vervalt uw reservering.

uitverkocht?

Een half uur voor aanvang van de voorstelling worden gereserveerde, maar niet afgehaalde plaatsen ter verkoop aangeboden.

kaarten retourneren

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn een voorstelling bij te wonen, dan kunt u uitsluitend bij voorstellingen die meer dagen in het theater te zien zijn uw bij MartiniPlaza gekochte plaatsbewijzen (exclusief de betaalde servicekosten) omruilen voor een andere dag (indien beschikbaar). Voor het omruilen brengen we opnieuw € 2,- servicekosten per kaart in rekening.

Omruilen van plaatsbewijzen is uitsluitend mogelijk bij een serie van twee of meer aaneengesloten plaatsen. Toegangsbewijzen die niet geruild kunnen worden nemen wij helaas niet terug. Bij (uitsluitend) uitverkochte voorstellingen bieden we de mogelijkheid de kaarten aan te bieden voor doorverkoop. U kunt de kaarten afgeven bij de kassa en wij zullen dan proberen de kaarten voor u te verkopen.

duplicaatkaarten

Bij vermissing van kaarten kunnen we duplicaatkaarten voor u uitdraaien. Hiervoor betaalt u € 2,- per kaart.

boeken via internet

U kunt op onze website direct zien of er nog kaarten beschikbaar zijn en waar de beschikbare plaatsen zich in de zaal bevinden. Bovendien kunt u de kaarten direct afrekenen middels uweigen internetbankieren (iDEAL) waarna u uw kaarten zelf thuis kunt printen.

doorverkopen kaarten

Helaas komt het steeds vaker voor dat kaarten voor een voorstelling in MartiniPlaza worden aangeboden via derden, anders dan de door ons erkende verkoopadressen. Martiniplaza aanvaardt alleen bij de door haar erkende verkooppunten gekochte toegangsbewijzen.

Naast dat het verboden is kaarten te kopen via derden, wijzen we u ook graag op de risico’s:
- U betaalt vaak onnodig hoge bedragen
- Wanneer de kaarten niet zijn verkregen via MartiniPlaza of een erkend verkoopadres, zijn wij gerechtigd u de toegang tot de voorstelling te weigeren.
 
http://www.weetwaarjekoopt.nl/