MartiniPlaza ‘vriend' van de Gouden Giraffe 2012

donderdag 2 februari 2012

Afgelopen week is MartiniPlaza een bijzondere vriendschap aangegaan. Een vriendschap met de Gouden Giraffe. Deze prestigieuze prijs wordt steeds meer gezien als de Oscar in de ‘live communication branche’

Een giraffe steekt zijn nek uit om de sappigste bladeren te vinden in de boomtoppen en tussen het struikgewas. Ook bedrijven en personen in de Live Communication branche steken hun nek regelmatig uit: door een sterk, origineel, gewaagd, resultaatgericht, effectief en/of maatschappelijk verantwoord concept te bedenken voor de realisatie van een succesvol evenement, beurs of congres. Dit gedrag wordt al sinds 1994 beloond met de Gouden Giraffe, de Live Communication Award.

De Gouden Giraffe biedt op een professionele manier een podium aan de branche om het medium Live Communication verder te professionaliseren. Uiteraard ondersteunt MartiniPlaza als multifunctioneel evenementencomplex deze ambitie van harte.

De Gouden Giraffe wordt bezocht door opdrachtgevers, organisatoren, leveranciers en andere belangrijke beïnvloeders uit de branche. Met het samengaan van de Gouden Giraffe en de Nationale Expo Jaarprijs, is de award een bredere en nog sterkere prijs voor Live Communication geworden. De initiatiefnemers van de Gouden Giraffe, de Live Communication Award zijn High Profile Uitgeverij, Nationale Expo Jaarprijs en CLC-VECTA, Centrum voor Live Communication.

De Gouden Giraffe wordt uitgereikt op donderdag 22 maart in de Amsterdam RAI.

www.gouden-giraffe.nl