Nieuwe samenwerking Martiniplaza en Heineken
8 september - Martiniplaza kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan met Heineken. Vanaf september 2025 kunnen bezoekers tijdens evenementen, sportwedstrijden, congressen, beurzen en theatervoorstellingen genieten van de iconische bieren van Heineken. Samen bundelen beide organisaties hun krachten om de totaalbeleving van gasten nóg rijker te maken.
Een passende match
Martiniplaza is als grootste evenementenlocatie van Noord-Nederland dé plek voor ontmoeting, plezier en inspiratie. Jaarlijks verwelkomen we meer dan 500.000 bezoekers. Gastvrijheid, veelzijdigheid en kwaliteit staan daarbij centraal. Heineken sluit hier naadloos bij aan met hun passie voor vakmanschap, brede merkportfolio en de overtuiging dat de mooiste momenten in het leven samen worden beleefd. Bij de veelzijdigheid van Martinaplaza past ook een breed aanbod aan kwaliteitsbieren. Daarom zullen onder meer Heineken®, Texels, Affligem en de seizoensbieren van Brand op de bierkaart staan, plus een ruime keuze aan alcoholvrije bieren, waaronder Heineken 0.0.
Meer dan alleen bier
De samenwerking gaat verder dan het schenken van een goed glas bier. Zo gaat Heineken bijvoorbeeld ook horecamedewerkers van Martinaplaza trainen in het tappen van pils en speciaalbier. Heineken brengt ook veel ervaring mee op het gebied van duurzaamheid en verantwoord genieten. Daarmee versterken beide partijen niet alleen de bezoekerservaring, maar dragen ze ook samen bij aan een toekomst waarin beleving en verantwoordelijkheid hand in hand gaan.
Vooruitkijken
Met deze samenwerking kijken Martiniplaza en Heineken uit naar vele mooie momenten. Een toekomst waarin gastvrijheid, beleving en kwaliteit centraal staan – en waarin we samen met onze bezoekers proosten op onvergetelijke ervaringen.